-----------
Οι θεωρίες για την εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines είναι πολλές και ποικίλουν σε πιθανότητα και αξιοπιστία. Μερικές από τις πιο συζητημένες περιλαμβάνουν την υπόθεση αεροπειρατείας, την τρομοκρατική επίθεση, την πιθανότητα απαγωγής από τη Βόρεια Κορέα, την απόκτηση προσωπικού της Freescale από κάποια ξένη δύναμη, την προσγείωση στην Diego Garcia, την θεωρία του φάντασμα κινητού τηλεφώνου, την αυτοκτονία ή το μαζικό φόνο από τον πιλότο, την πυρκαγιά, την υπόθεση κατάρριψης, την κυβερνοεπίθεση, την κάθετη είσοδο στη θάλασσα, καθώς και τις συνδέσεις με τις πτήσεις MH17 και QZ8501. Επίσης, υπάρχουν θεωρίες που θεωρούνται φυσικά αδύνατες ή απίθανες, καθώς και ισχυρισμοί ευθύνης που δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Η επίσημη θεωρία που υιοθετήθηκε από την Μαλαισιανή κυβέρνηση και το Αυστραλιανό Συμβούλιο Ασφαλείας Μεταφορών είναι ότι οι επιβάτες και το πλήρωμα της MH370 αντιμετώπισαν ένα άγνωστο γεγονός αντίδρασης του πληρώματος/υποξίας. Παρά τις πολλές θεωρίες, η αλήθεια παραμένει άγνωστη και η επίσημη έρευνα για την εξαφάνιση του αεροσκάφους συνεχίζεται.
Η αεροπορική ιστορία καταγράφει πολλές μυστηριώδεις εξαφανίσεις, που παραμένουν ανεξήγητες μέχρι σήμερα. Μία από τις πιο διάσημες είναι η εξαφάνιση της Amelia Earhart το 1937, καθώς προσπαθούσε να γίνει η πρώτη γυναίκα που θα πετούσε γύρω από τον κόσμο. Επίσης, η περίπτωση του D.B. Cooper, ο οποίος εξαφανίστηκε μετά από μια αεροπειρατεία το 1971, παραμένει ένα από τα πιο περίεργα μυστήρια. Το 1962, το Flying Tiger Line Flight 739 εξαφανίστηκε χωρίς ίχνος ενώ μετέφερε αμερικανικά στρατεύματα πάνω από τον δυτικό Ειρηνικό Ωκεανό. Άλλη μια ανεξήγητη περίπτωση είναι η πτήση 19 του Ναυτικού των ΗΠΑ, η οποία εξαφανίστηκε το 1945 κατά τη διάρκεια μιας εκπαιδευτικής αποστολής στο τρίγωνο των Βερμούδων. Αυτές οι εξαφανίσεις, μαζί με πολλές άλλες, έχουν προκαλέσει αμέτρητες θεωρίες και έχουν ενθαρρύνει εκτεταμένες έρευνες, αλλά πολλές από αυτές παραμένουν χωρίς λύση.
Η αεροπορική ιστορία καταγράφει πολλές μυστηριώδεις εξαφανίσεις, που παραμένουν ανεξήγητες μέχρι σήμερα. Μία από τις πιο διάσημες είναι η εξαφάνιση της Amelia Earhart το 1937, καθώς προσπαθούσε να γίνει η πρώτη γυναίκα που θα πετούσε γύρω από τον κόσμο. Επίσης, η περίπτωση του D.B. Cooper, ο οποίος εξαφανίστηκε μετά από μια αεροπειρατεία το 1971, παραμένει ένα από τα πιο περίεργα μυστήρια. Το 1962, το Flying Tiger Line Flight 739 εξαφανίστηκε χωρίς ίχνος ενώ μετέφερε αμερικανικά στρατεύματα πάνω από τον δυτικό Ειρηνικό Ωκεανό. Άλλη μια ανεξήγητη περίπτωση είναι η πτήση 19 του Ναυτικού των ΗΠΑ, η οποία εξαφανίστηκε το 1945 κατά τη διάρκεια μιας εκπαιδευτικής αποστολής στο τρίγωνο των Βερμούδων. Αυτές οι εξαφανίσεις, μαζί με πολλές άλλες, έχουν προκαλέσει αμέτρητες θεωρίες και έχουν ενθαρρύνει εκτεταμένες έρευνες, αλλά πολλές από αυτές παραμένουν χωρίς λύση.
---------
Στον κόσμο των μυστηριωδών εξαφανίσεων, υπάρχουν πολλές θεωρίες που κυμαίνονται από το πιθανό μέχρι το εντελώς παράδοξο. Μία από τις πιο παράξενες θεωρίες που έχουν προταθεί είναι η ιδέα ότι οι εξαφανισμένοι άνθρωποι μεταφέρθηκαν σε άλλες διαστάσεις ή χρόνους μέσω πυλών που ανοίγουν απρόσμενα στον χώρο-χρόνο. Αυτή η θεωρία, που φαντάζει να έχει βγει από επιστημονική φαντασία, προσφέρει μια εξήγηση για το πώς κάποιος μπορεί να εξαφανιστεί χωρίς ίχνος, αφήνοντας πίσω του μόνο ερωτηματικά. Παρόλο που δεν υπάρχει επιστημονική βάση για τέτοιες θεωρίες, η φαντασία και η δημιουργικότητα που απαιτούνται για να τις σκεφτεί κανείς είναι αναμφίβολα εντυπωσιακές. Αυτές οι θεωρίες, αν και απίθανες, προσθέτουν στο μυστήριο των εξαφανίσεων, κάτι που μπορεί να είναι καλοδεχούμενο σε μια κατάσταση που συχνά είναι γεμάτη αγωνία και αβεβαιότητα.
--------
Η εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο συζητημένα και ανεξήγητα γεγονότα στην ιστορία της αεροπορίας. Παρά τις εκτεταμένες έρευνες και τις πολλές θεωρίες, η τύχη του αεροσκάφους και των επιβατών του παραμένει άγνωστη. Όσον αφορά το δορυφορικό βίντεο που κυκλοφόρησε, δεν υπάρχουν αξιόπιστες πηγές ή επιβεβαιωμένες αναφορές που να υποστηρίζουν την ύπαρξη ή την αυθεντικότητα ενός τέτοιου βίντεο. Παρόλο που η ανακάλυψη του αεροσκάφους παραμένει ένας σημαντικός στόχος, η προστασία της ακεραιότητας των επιβατών και των οικογενειών τους είναι εξίσου σημαντική. Ελπίζουμε ότι η αλήθεια θα αποκαλυφθεί με τον καιρό, με τη βοήθεια της συνεχούς επιστημονικής έρευνας και της διεθνούς συνεργασίας.
--------------
Παράξενες δορυφορικές εικόνες: Το MH370 ακολουθήθηκε από UFO;
24 Μαΐου 2024
Η εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines στις 8 Μαρτίου 2014 παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της αεροπορίας. Πρόσφατα εμφανίστηκε ένα δορυφορικό βίντεο που δείχνει τις τελευταίες στιγμές της πτήσης, αλλά με μια εκπληκτική ανατροπή: την παρουσία τριών φωτεινών UFO, ή σφαίρες, που πετούν γύρω από το αεροσκάφος προτού εξαφανιστεί μυστηριωδώς.
Αυτό το άρθρο εξετάζει τις λεπτομέρειες αυτού του βίντεο, τα επιβεβαιωτικά στοιχεία και τις πιθανές θεωρίες πίσω από αυτό το συγκεχυμένο γεγονός. Του Roland M. Horn
Το δορυφορικό βίντεο
Ένα δορυφορικό βίντεο που υποτίθεται ότι δείχνει τις τελευταίες στιγμές του MH370 κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Το βίντεο, που καταγράφηκε από ένα κατασκοπευτικό σύστημα δορυφορικής επιτήρησης των ΗΠΑ, δείχνει το προφανές αεροσκάφος πάνω από τα νησιά Νικομπάρ γύρω στις 18:40 UTC. Αυτή η ώρα συμπίπτει με αναφορές από το Subang Air Traffic Control, το οποίο έχασε την επαφή με το αεροσκάφος ακριβώς αυτή τη στιγμή.
Στην κάτω αριστερή γωνία του βίντεο μπορείτε να δείτε την ονομασία "NROL-22". Το NROL-22 είναι μέρος του Space Based Infrared System (SBIRS), που εκτοξεύτηκε το 2006, σχεδιασμένο για προειδοποίηση πυραύλων, αντιπυραυλική άμυνα, νοημοσύνη στον χώρο μάχης και τεχνική αναγνώριση. Οι συντεταγμένες δίπλα στην ονομασία ταιριάζουν με τη γνωστή θέση του MH370 τη στιγμή της απώλειας επαφής.
Το βίντεο δείχνει τρία φωτεινά UFO, ή σφαίρες, να πετούν γύρω από το αεροπλάνο πριν εξαφανιστεί. Αυτό το εκπληκτικό φαινόμενο προσθέτει ένα νέο στρώμα μυστηρίου στην ήδη αινιγματική εξαφάνιση του MH370. ( Οι συναντήσεις UFO στους ωκεανούς και οι απαγωγές από εξωγήινους είναι πραγματικές )
Πρόωρη απελευθέρωση και επιβεβαίωση
Είναι ενδιαφέρον ότι το δορυφορικό βίντεο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο στις 19 Μαΐου 2014, οκτώ ολόκληρες ημέρες πριν από τη δημοσιοποίηση των δεδομένων τηλεμετρίας Inmarsat στις 27 Μαΐου 2014. Τα δεδομένα του Inmarsat οδήγησαν τους ερευνητές να επικεντρωθούν στον νότιο Ινδικό Ωκεανό ως την τελική θέση του αεροσκάφους.
Πριν από τη δημοσιοποίηση αυτών των δεδομένων, υπήρχαν ευρέως διαδεδομένες εικασίες ότι το MH370 πέταξε πάνω από την Ινδονησία στον νότιο Ινδικό Ωκεανό, μια θεωρία που μπορεί τώρα να τεθεί υπό αμφισβήτηση από το δορυφορικό βίντεο.
Καταθέσεις μαρτύρων
Η Katherine Tee, η οποία ταξίδευε με σκάφος, ανέφερε ότι είδε ένα αεροσκάφος που φαινόταν να είναι MH370 κοντά στα νησιά Nicobar την ίδια ώρα που φαίνεται στο δορυφορικό βίντεο.
Περιέγραψε ότι είδε το αεροπλάνο να πετά χαμηλά και να κατεβαίνει με καπνό να ανεβαίνει από την ουρά. Η έκθεσή τους προσθέτει μια κρίσιμη οπτική γωνία αυτόπτη μάρτυρα, σύμφωνα με το βίντεο.
Αναφορά China Times
Την ημέρα που εξαφανίστηκε το MH370, οι China Times ανέφεραν μια αναχαιτισμένη επικοινωνία στις 2:43 π.μ. τοπική ώρα (18:43 UTC) που υποδηλώνει ότι το αεροπλάνο καταρρέει και επιχειρεί αναγκαστική προσγείωση.
Αυτός ο χρόνος είναι συνεπής με τα γεγονότα που εμφανίζονται στο δορυφορικό βίντεο και παρέχει περαιτέρω επιβεβαίωση από ανεξάρτητη πηγή.
Τεχνική ανάλυση
Οι ειδικοί διεξήγαγαν ενδελεχή τεχνική ανάλυση του δορυφορικού βίντεο και επιβεβαίωσαν ότι ταιριάζει με τις δυνατότητες ενός Boeing 777 και την ανάλυση περίπου 1 μέτρου ανά pixel που αναμένεται από τους δορυφορικούς αισθητήρες. Η ανάλυση έδειξε επίσης ότι τα σύννεφα στο βίντεο αναπτύσσονται φυσικά, υποδηλώνοντας ότι τα πλάνα είναι αυθεντικά.
Η ελαφρά προοπτική κίνηση που παρατηρείται στο βίντεο είναι συνεπής με δορυφορικές εικόνες που λαμβάνονται από απόσταση περίπου 1000 km. Αυτή η μικρή αλλαγή υπογραμμίζει την αυθεντικότητα του βίντεο και την αληθοφάνεια των γεγονότων που απεικονίζονται σε αυτό.
Συγχρονισμός με πλάνα από drone
Το δορυφορικό βίντεο συγχρονίζεται με ένα άλλο βίντεο που υποτίθεται ότι τραβήχτηκε από drone. Και τα δύο βίντεο δείχνουν τα ίδια σύννεφα, υποδηλώνοντας ότι γυρίστηκαν την ίδια στιγμή από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Η δυνατότητα συγχρονισμού αυτών των βίντεο με τόση ακρίβεια υποδηλώνει υψηλό επίπεδο πολυπλοκότητας και καθιστά εξαιρετικά απίθανο το βίντεο να είναι πλαστό.
Ναυτική παρακολούθηση των ωκεανών
Η ανάλυση των τροχιών των δορυφόρων αποκάλυψε ότι ο δορυφόρος Naval Ocean Surveillance Satellite USA-229 με δυνατότητα νοημοσύνης σημάτων (SIGINT) βρισκόταν στα στενά της Μαλάκα στις 18:40 UTC.
Αυτός ο δορυφόρος μπορεί να μετέδωσε τα δεδομένα που φαίνονται στο δορυφορικό βίντεο MH370, υποστηρίζοντας τη θεωρία ότι ένας δορυφόρος με δυνατότητα SIGINT κατέγραψε το βίντεο.
Η παρουσία τριών φωτεινών UFO ή σφαίρες στο βίντεο εγείρει αρκετές θεωρίες:
Παρέμβαση εξωγήινων :
Μια θεωρία προτείνει ότι εξωγήινα όντα μπορεί να έχουν εμπλακεί στην εξαφάνιση του MH370. Οι σφαίρες θα μπορούσαν να είναι προηγμένη εξωγήινη τεχνολογία που είτε παρατηρεί είτε αλληλεπιδρά με το αεροσκάφος.
Μυστική κυβερνητική τεχνολογία :
Μια άλλη θεωρία είναι ότι οι σφαίρες θα μπορούσαν να είναι μυστική κυβερνητική τεχνολογία, ίσως πειραματικά αεροσκάφη ή μη επανδρωμένα αεροσκάφη με δυνατότητες πέρα από αυτή τη στιγμή γνωστή στο κοινό τεχνολογία. Αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει μια μυστική επιχείρηση που οδήγησε στην εξαφάνιση του αεροπλάνου.
Φυσικό φαινόμενο :
Μερικοί ειδικοί μπορεί να υποστηρίξουν ότι οι σφαίρες είναι ένα φυσικό φαινόμενο, όπως ο κεραυνός μπάλας ή κάποια άλλη ατμοσφαιρική ανωμαλία. Ωστόσο, αυτό δεν εξηγεί την επακόλουθη εξαφάνιση του αεροσκάφους.
Η συνέπεια των δυνατοτήτων των δορυφόρων, των λογαριασμών αυτόπτων μαρτύρων και των επιβεβαιωτικών λογαριασμών παρέχει ένα συναρπαστικό επιχείρημα για μια εκ νέου διερεύνηση των γεγονότων γύρω από την εξαφάνιση του MH370.
Ο συγχρονισμός στα πλάνα από δορυφόρο και drone σε συνδυασμό με την εμφάνιση UFO υποδηλώνει μια εξελιγμένη και πιθανώς κρυφή λειτουργία για την καταγραφή γεγονότων σε πραγματικό χρόνο.
Αυτά τα νέα στοιχεία υπογραμμίζουν την ανάγκη για περαιτέρω έρευνα σχετικά με τις πηγές αυτών των βίντεο και τον αντίκτυπό τους. Εάν αναθεωρηθούν οι δορυφορικές εικόνες, θα μπορούσαν να δώσουν κρίσιμη εικόνα για τις τελευταίες στιγμές του MH370, αλλάζοντας ενδεχομένως την κατανόησή μας για το περιστατικό και φέρνοντάς μας πιο κοντά στην αποκάλυψη της αλήθειας πίσω από ένα από τα πιο διαρκή μυστήρια της αεροπορίας.
24 Μαΐου 2024
Η εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines στις 8 Μαρτίου 2014 παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της αεροπορίας. Πρόσφατα εμφανίστηκε ένα δορυφορικό βίντεο που δείχνει τις τελευταίες στιγμές της πτήσης, αλλά με μια εκπληκτική ανατροπή: την παρουσία τριών φωτεινών UFO, ή σφαίρες, που πετούν γύρω από το αεροσκάφος προτού εξαφανιστεί μυστηριωδώς.
Αυτό το άρθρο εξετάζει τις λεπτομέρειες αυτού του βίντεο, τα επιβεβαιωτικά στοιχεία και τις πιθανές θεωρίες πίσω από αυτό το συγκεχυμένο γεγονός. Του Roland M. Horn
Το δορυφορικό βίντεο
Ένα δορυφορικό βίντεο που υποτίθεται ότι δείχνει τις τελευταίες στιγμές του MH370 κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Το βίντεο, που καταγράφηκε από ένα κατασκοπευτικό σύστημα δορυφορικής επιτήρησης των ΗΠΑ, δείχνει το προφανές αεροσκάφος πάνω από τα νησιά Νικομπάρ γύρω στις 18:40 UTC. Αυτή η ώρα συμπίπτει με αναφορές από το Subang Air Traffic Control, το οποίο έχασε την επαφή με το αεροσκάφος ακριβώς αυτή τη στιγμή.
Στην κάτω αριστερή γωνία του βίντεο μπορείτε να δείτε την ονομασία "NROL-22". Το NROL-22 είναι μέρος του Space Based Infrared System (SBIRS), που εκτοξεύτηκε το 2006, σχεδιασμένο για προειδοποίηση πυραύλων, αντιπυραυλική άμυνα, νοημοσύνη στον χώρο μάχης και τεχνική αναγνώριση. Οι συντεταγμένες δίπλα στην ονομασία ταιριάζουν με τη γνωστή θέση του MH370 τη στιγμή της απώλειας επαφής.
Το βίντεο δείχνει τρία φωτεινά UFO, ή σφαίρες, να πετούν γύρω από το αεροπλάνο πριν εξαφανιστεί. Αυτό το εκπληκτικό φαινόμενο προσθέτει ένα νέο στρώμα μυστηρίου στην ήδη αινιγματική εξαφάνιση του MH370. ( Οι συναντήσεις UFO στους ωκεανούς και οι απαγωγές από εξωγήινους είναι πραγματικές )
Πρόωρη απελευθέρωση και επιβεβαίωση
Είναι ενδιαφέρον ότι το δορυφορικό βίντεο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο στις 19 Μαΐου 2014, οκτώ ολόκληρες ημέρες πριν από τη δημοσιοποίηση των δεδομένων τηλεμετρίας Inmarsat στις 27 Μαΐου 2014. Τα δεδομένα του Inmarsat οδήγησαν τους ερευνητές να επικεντρωθούν στον νότιο Ινδικό Ωκεανό ως την τελική θέση του αεροσκάφους.
Πριν από τη δημοσιοποίηση αυτών των δεδομένων, υπήρχαν ευρέως διαδεδομένες εικασίες ότι το MH370 πέταξε πάνω από την Ινδονησία στον νότιο Ινδικό Ωκεανό, μια θεωρία που μπορεί τώρα να τεθεί υπό αμφισβήτηση από το δορυφορικό βίντεο.
Καταθέσεις μαρτύρων
Η Katherine Tee, η οποία ταξίδευε με σκάφος, ανέφερε ότι είδε ένα αεροσκάφος που φαινόταν να είναι MH370 κοντά στα νησιά Nicobar την ίδια ώρα που φαίνεται στο δορυφορικό βίντεο.
Περιέγραψε ότι είδε το αεροπλάνο να πετά χαμηλά και να κατεβαίνει με καπνό να ανεβαίνει από την ουρά. Η έκθεσή τους προσθέτει μια κρίσιμη οπτική γωνία αυτόπτη μάρτυρα, σύμφωνα με το βίντεο.
Αναφορά China Times
Την ημέρα που εξαφανίστηκε το MH370, οι China Times ανέφεραν μια αναχαιτισμένη επικοινωνία στις 2:43 π.μ. τοπική ώρα (18:43 UTC) που υποδηλώνει ότι το αεροπλάνο καταρρέει και επιχειρεί αναγκαστική προσγείωση.
Αυτός ο χρόνος είναι συνεπής με τα γεγονότα που εμφανίζονται στο δορυφορικό βίντεο και παρέχει περαιτέρω επιβεβαίωση από ανεξάρτητη πηγή.
Τεχνική ανάλυση
Οι ειδικοί διεξήγαγαν ενδελεχή τεχνική ανάλυση του δορυφορικού βίντεο και επιβεβαίωσαν ότι ταιριάζει με τις δυνατότητες ενός Boeing 777 και την ανάλυση περίπου 1 μέτρου ανά pixel που αναμένεται από τους δορυφορικούς αισθητήρες. Η ανάλυση έδειξε επίσης ότι τα σύννεφα στο βίντεο αναπτύσσονται φυσικά, υποδηλώνοντας ότι τα πλάνα είναι αυθεντικά.
Η ελαφρά προοπτική κίνηση που παρατηρείται στο βίντεο είναι συνεπής με δορυφορικές εικόνες που λαμβάνονται από απόσταση περίπου 1000 km. Αυτή η μικρή αλλαγή υπογραμμίζει την αυθεντικότητα του βίντεο και την αληθοφάνεια των γεγονότων που απεικονίζονται σε αυτό.
Συγχρονισμός με πλάνα από drone
Το δορυφορικό βίντεο συγχρονίζεται με ένα άλλο βίντεο που υποτίθεται ότι τραβήχτηκε από drone. Και τα δύο βίντεο δείχνουν τα ίδια σύννεφα, υποδηλώνοντας ότι γυρίστηκαν την ίδια στιγμή από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Η δυνατότητα συγχρονισμού αυτών των βίντεο με τόση ακρίβεια υποδηλώνει υψηλό επίπεδο πολυπλοκότητας και καθιστά εξαιρετικά απίθανο το βίντεο να είναι πλαστό.
Ναυτική παρακολούθηση των ωκεανών
Η ανάλυση των τροχιών των δορυφόρων αποκάλυψε ότι ο δορυφόρος Naval Ocean Surveillance Satellite USA-229 με δυνατότητα νοημοσύνης σημάτων (SIGINT) βρισκόταν στα στενά της Μαλάκα στις 18:40 UTC.
Αυτός ο δορυφόρος μπορεί να μετέδωσε τα δεδομένα που φαίνονται στο δορυφορικό βίντεο MH370, υποστηρίζοντας τη θεωρία ότι ένας δορυφόρος με δυνατότητα SIGINT κατέγραψε το βίντεο.
Η παρουσία τριών φωτεινών UFO ή σφαίρες στο βίντεο εγείρει αρκετές θεωρίες:
Παρέμβαση εξωγήινων :
Μια θεωρία προτείνει ότι εξωγήινα όντα μπορεί να έχουν εμπλακεί στην εξαφάνιση του MH370. Οι σφαίρες θα μπορούσαν να είναι προηγμένη εξωγήινη τεχνολογία που είτε παρατηρεί είτε αλληλεπιδρά με το αεροσκάφος.
Μυστική κυβερνητική τεχνολογία :
Μια άλλη θεωρία είναι ότι οι σφαίρες θα μπορούσαν να είναι μυστική κυβερνητική τεχνολογία, ίσως πειραματικά αεροσκάφη ή μη επανδρωμένα αεροσκάφη με δυνατότητες πέρα από αυτή τη στιγμή γνωστή στο κοινό τεχνολογία. Αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει μια μυστική επιχείρηση που οδήγησε στην εξαφάνιση του αεροπλάνου.
Φυσικό φαινόμενο :
Μερικοί ειδικοί μπορεί να υποστηρίξουν ότι οι σφαίρες είναι ένα φυσικό φαινόμενο, όπως ο κεραυνός μπάλας ή κάποια άλλη ατμοσφαιρική ανωμαλία. Ωστόσο, αυτό δεν εξηγεί την επακόλουθη εξαφάνιση του αεροσκάφους.
Η συνέπεια των δυνατοτήτων των δορυφόρων, των λογαριασμών αυτόπτων μαρτύρων και των επιβεβαιωτικών λογαριασμών παρέχει ένα συναρπαστικό επιχείρημα για μια εκ νέου διερεύνηση των γεγονότων γύρω από την εξαφάνιση του MH370.
Ο συγχρονισμός στα πλάνα από δορυφόρο και drone σε συνδυασμό με την εμφάνιση UFO υποδηλώνει μια εξελιγμένη και πιθανώς κρυφή λειτουργία για την καταγραφή γεγονότων σε πραγματικό χρόνο.
Αυτά τα νέα στοιχεία υπογραμμίζουν την ανάγκη για περαιτέρω έρευνα σχετικά με τις πηγές αυτών των βίντεο και τον αντίκτυπό τους. Εάν αναθεωρηθούν οι δορυφορικές εικόνες, θα μπορούσαν να δώσουν κρίσιμη εικόνα για τις τελευταίες στιγμές του MH370, αλλάζοντας ενδεχομένως την κατανόησή μας για το περιστατικό και φέρνοντάς μας πιο κοντά στην αποκάλυψη της αλήθειας πίσω από ένα από τα πιο διαρκή μυστήρια της αεροπορίας.
===========
Πτήση 370 της Malaysia Airlines. Τι συνέβη?
15 Μαΐου 2020
Φωτογραφία: malaysiaairlines.com/
Στις 8 Μαρτίου 2014, ένα αεροπλάνο της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε χωρίς ίχνη κατά τη διάρκεια πτήσης από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο. Παρά το γεγονός ότι φέρεται να εξαφανίστηκε πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό, πραγματοποιήθηκαν έρευνες για το Boeing-777, μεταξύ άλλων στην Αυστραλία και την Κεντρική Ασία. Ωστόσο, καμία από τις μεγάλης κλίμακας αποστολές αναζήτησης δεν ήταν επιτυχής - 239 άνθρωποι που επέβαιναν στο πλοίο εξακολουθούν να θεωρούνται αγνοούμενοι.
Το Boeing απογειώθηκε στις 00:41 τοπική ώρα και κέρδισε υψόμετρο 11 χιλιομέτρων μέχρι τη 01:07 τη νύχτα. Λίγο πριν εισέλθει στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ, το αεροπλάνο επικοινώνησε με τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας (στις 01:19), μετά τον οποίο ο αναμεταδότης του, μια συσκευή ραντάρ αεροσκάφους που μεταδίδει πληροφορίες για την πτήση, απενεργοποιήθηκε. Οι τελευταίες λέξεις πριν την απενεργοποίηση ήταν: «Καληνύχτα, Μαλαισιανοί τρεις επτά μηδέν».
Στη 01:30 το αεροπλάνο γύρισε και πέταξε πάνω από τη χερσόνησο της Μαλαισίας, σύμφωνα με το στρατιωτικό ραντάρ της Μαλαισίας που παρακολουθούσε το Boeing. Στις 02:22 το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ πάνω από τη Θάλασσα Ανταμάν, αλλά τελικά χάθηκε μόλις στις 08:11 καθώς συνέχισε να παρακολουθείται από δορυφόρο της Inmarsat, της διεθνούς εταιρείας δορυφορικών επικοινωνιών.
Αρχικά, οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους έγιναν στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας. Όταν αποδείχθηκε ότι το Boeing γύρισε δυτικά μετά την απενεργοποίηση του αναμεταδότη, άρχισαν επίσης να ερευνώνται η χερσόνησος της Μαλαισίας και η Θάλασσα Ανταμάν. Και αφού το Inmarsat μετέδωσε πληροφορίες για το αεροσκάφος, η περιοχή που κάλυπτε η έρευνα περιελάμβανε το νησί της Ιάβας, τον Ινδικό Ωκεανό, το Βιετνάμ, τη δυτική Κίνα και τη νοτιοδυτική Αυστραλία.
Φωτογραφία: malaysiafreebies.com
Στις 24 Μαρτίου, ο Najib Tun Razak, Πρωθυπουργός της Μαλαισίας, ανακοίνωσε ότι με βάση την ανάλυση των τελικών σημάτων, το Inmarsat και ο κλάδος διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου (AAIB) κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η πτήση συνετρίβη σε απομακρυσμένο μέρος του Ινδικού Ωκεανού 2.500 χλμ νότια της δυτικής Αυστραλίας. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά απίθανο κάποιος που επέβαινε στο πλοίο να επιζήσει.
Η έρευνα για τα συντρίμμια παρεμποδίστηκε από την απομακρυσμένη τοποθεσία του σημείου της συντριβής. Ξεκινώντας στις 6 Απριλίου, ένα αυστραλιανό σκάφος ανίχνευσε πολλά ηχητικά σήματα πιθανώς από το καταγραφικό πτήσης Boeing 777 ("μαύρο κουτί") περίπου 2.000 χλμ βορειοδυτικά του Περθ της Δυτικής Αυστραλίας. Περαιτέρω έρευνες πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση ρομποτικού υποβρυχίου. Ωστόσο, το υποβρύχιο δεν εντόπισε συντρίμμια και οι δοκιμές έδειξαν ότι τα σήματα μπορεί να προκλήθηκαν από ένα ελαττωματικό καλώδιο στον εξοπλισμό ήχου.
Οι θεωρίες για το γιατί εξαφανίστηκε η πτήση 370 κυμαίνονταν από τεχνική βλάβη στο αεροπλάνο μέχρι αυτοκτονία από τον πιλότο. Η απώλεια του συστήματος αναφοράς εναέριας κυκλοφορίας και των σημάτων αναμεταδοτών οδήγησε σε εικασίες ότι το αεροπλάνο είχε αεροπειρατηθεί, αλλά το γιατί οι αεροπειρατές πέταξαν στον νότιο Ινδικό Ωκεανό είναι ασαφές. Το γεγονός ότι τα σήματα ήταν πιθανώς κλειστά από το εσωτερικό του αεροπλάνου υποδηλώνει την αυτοκτονία ενός από τα μέλη του πληρώματος, αλλά τίποτα ύποπτο δεν παρατηρήθηκε στη συμπεριφορά του καπετάνιου ή των αεροσυνοδών πριν από την πτήση.
Το πρώτο θραύσμα βρέθηκε μόλις ένα χρόνο αργότερα. Στις 29 Ιουλίου 2015, το δεξιό φτερό φλαπερόν ανακαλύφθηκε στο γαλλικό νησί Ρεϋνιόν, περίπου 3.700 χλμ δυτικά της περιοχής του Ινδικού Ωκεανού, το οποίο αναζητούνταν από τις αυστραλιανές αρχές. Τον επόμενο ενάμιση χρόνο, 26 ακόμη κομμάτια συντριμμιών ανακαλύφθηκαν κατά μήκος των ακτών της Τανζανίας, της Μοζαμβίκης, της Νότιας Αφρικής, της Μαδαγασκάρης και του Μαυρικίου. Αλλά από τα είκοσι επτά θραύσματα, μόνο τα τρία ήταν σίγουρα από το Boeing. Δύο κομμάτια συντρίμμια παρέμειναν από το εσωτερικό του αεροπλάνου, που σημαίνει ότι είτε διαλύθηκε στον αέρα είτε σε πρόσκρουση με τον ωκεανό.
Φωτογραφία: twitter.com/ @XHNews
Οι κυβερνήσεις της Μαλαισίας, της Αυστραλίας και της Κίνας σταμάτησαν την αναζήτηση για την Πτήση 370 τον Ιανουάριο του 2017, ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία Ocean Infinity έλαβε άδεια από την κυβέρνηση της Μαλαισίας να συνεχίσει την έρευνα μέχρι τον Μάιο του 2017. Τον Ιούλιο του 2018, η κυβέρνηση της Μαλαισίας δημοσίευσε την τελική της έκθεση σχετικά με την εξαφάνιση της πτήσης 370. Μια τεχνική δυσλειτουργία ήταν εξαιρετικά απίθανη και "η αλλαγή της διαδρομής πτήσης ήταν πιθανότατα το αποτέλεσμα της περιστροφής του αεροσκάφους από κάποιον που επέβαινε". Μέχρι σήμερα, κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα γιατί εξαφανίστηκε η πτήση 370.
https://dzen.ru/a/XruzuZoBAz1mFamQ
Πτήση 370 της Malaysia Airlines. Τι συνέβη?
15 Μαΐου 2020
Φωτογραφία: malaysiaairlines.com/
Στις 8 Μαρτίου 2014, ένα αεροπλάνο της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε χωρίς ίχνη κατά τη διάρκεια πτήσης από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο. Παρά το γεγονός ότι φέρεται να εξαφανίστηκε πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό, πραγματοποιήθηκαν έρευνες για το Boeing-777, μεταξύ άλλων στην Αυστραλία και την Κεντρική Ασία. Ωστόσο, καμία από τις μεγάλης κλίμακας αποστολές αναζήτησης δεν ήταν επιτυχής - 239 άνθρωποι που επέβαιναν στο πλοίο εξακολουθούν να θεωρούνται αγνοούμενοι.
Το Boeing απογειώθηκε στις 00:41 τοπική ώρα και κέρδισε υψόμετρο 11 χιλιομέτρων μέχρι τη 01:07 τη νύχτα. Λίγο πριν εισέλθει στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ, το αεροπλάνο επικοινώνησε με τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας (στις 01:19), μετά τον οποίο ο αναμεταδότης του, μια συσκευή ραντάρ αεροσκάφους που μεταδίδει πληροφορίες για την πτήση, απενεργοποιήθηκε. Οι τελευταίες λέξεις πριν την απενεργοποίηση ήταν: «Καληνύχτα, Μαλαισιανοί τρεις επτά μηδέν».
Στη 01:30 το αεροπλάνο γύρισε και πέταξε πάνω από τη χερσόνησο της Μαλαισίας, σύμφωνα με το στρατιωτικό ραντάρ της Μαλαισίας που παρακολουθούσε το Boeing. Στις 02:22 το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ πάνω από τη Θάλασσα Ανταμάν, αλλά τελικά χάθηκε μόλις στις 08:11 καθώς συνέχισε να παρακολουθείται από δορυφόρο της Inmarsat, της διεθνούς εταιρείας δορυφορικών επικοινωνιών.
Αρχικά, οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους έγιναν στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας. Όταν αποδείχθηκε ότι το Boeing γύρισε δυτικά μετά την απενεργοποίηση του αναμεταδότη, άρχισαν επίσης να ερευνώνται η χερσόνησος της Μαλαισίας και η Θάλασσα Ανταμάν. Και αφού το Inmarsat μετέδωσε πληροφορίες για το αεροσκάφος, η περιοχή που κάλυπτε η έρευνα περιελάμβανε το νησί της Ιάβας, τον Ινδικό Ωκεανό, το Βιετνάμ, τη δυτική Κίνα και τη νοτιοδυτική Αυστραλία.
Φωτογραφία: malaysiafreebies.com
Στις 24 Μαρτίου, ο Najib Tun Razak, Πρωθυπουργός της Μαλαισίας, ανακοίνωσε ότι με βάση την ανάλυση των τελικών σημάτων, το Inmarsat και ο κλάδος διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου (AAIB) κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η πτήση συνετρίβη σε απομακρυσμένο μέρος του Ινδικού Ωκεανού 2.500 χλμ νότια της δυτικής Αυστραλίας. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά απίθανο κάποιος που επέβαινε στο πλοίο να επιζήσει.
Η έρευνα για τα συντρίμμια παρεμποδίστηκε από την απομακρυσμένη τοποθεσία του σημείου της συντριβής. Ξεκινώντας στις 6 Απριλίου, ένα αυστραλιανό σκάφος ανίχνευσε πολλά ηχητικά σήματα πιθανώς από το καταγραφικό πτήσης Boeing 777 ("μαύρο κουτί") περίπου 2.000 χλμ βορειοδυτικά του Περθ της Δυτικής Αυστραλίας. Περαιτέρω έρευνες πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση ρομποτικού υποβρυχίου. Ωστόσο, το υποβρύχιο δεν εντόπισε συντρίμμια και οι δοκιμές έδειξαν ότι τα σήματα μπορεί να προκλήθηκαν από ένα ελαττωματικό καλώδιο στον εξοπλισμό ήχου.
Οι θεωρίες για το γιατί εξαφανίστηκε η πτήση 370 κυμαίνονταν από τεχνική βλάβη στο αεροπλάνο μέχρι αυτοκτονία από τον πιλότο. Η απώλεια του συστήματος αναφοράς εναέριας κυκλοφορίας και των σημάτων αναμεταδοτών οδήγησε σε εικασίες ότι το αεροπλάνο είχε αεροπειρατηθεί, αλλά το γιατί οι αεροπειρατές πέταξαν στον νότιο Ινδικό Ωκεανό είναι ασαφές. Το γεγονός ότι τα σήματα ήταν πιθανώς κλειστά από το εσωτερικό του αεροπλάνου υποδηλώνει την αυτοκτονία ενός από τα μέλη του πληρώματος, αλλά τίποτα ύποπτο δεν παρατηρήθηκε στη συμπεριφορά του καπετάνιου ή των αεροσυνοδών πριν από την πτήση.
Το πρώτο θραύσμα βρέθηκε μόλις ένα χρόνο αργότερα. Στις 29 Ιουλίου 2015, το δεξιό φτερό φλαπερόν ανακαλύφθηκε στο γαλλικό νησί Ρεϋνιόν, περίπου 3.700 χλμ δυτικά της περιοχής του Ινδικού Ωκεανού, το οποίο αναζητούνταν από τις αυστραλιανές αρχές. Τον επόμενο ενάμιση χρόνο, 26 ακόμη κομμάτια συντριμμιών ανακαλύφθηκαν κατά μήκος των ακτών της Τανζανίας, της Μοζαμβίκης, της Νότιας Αφρικής, της Μαδαγασκάρης και του Μαυρικίου. Αλλά από τα είκοσι επτά θραύσματα, μόνο τα τρία ήταν σίγουρα από το Boeing. Δύο κομμάτια συντρίμμια παρέμειναν από το εσωτερικό του αεροπλάνου, που σημαίνει ότι είτε διαλύθηκε στον αέρα είτε σε πρόσκρουση με τον ωκεανό.
Φωτογραφία: twitter.com/ @XHNews
Οι κυβερνήσεις της Μαλαισίας, της Αυστραλίας και της Κίνας σταμάτησαν την αναζήτηση για την Πτήση 370 τον Ιανουάριο του 2017, ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία Ocean Infinity έλαβε άδεια από την κυβέρνηση της Μαλαισίας να συνεχίσει την έρευνα μέχρι τον Μάιο του 2017. Τον Ιούλιο του 2018, η κυβέρνηση της Μαλαισίας δημοσίευσε την τελική της έκθεση σχετικά με την εξαφάνιση της πτήσης 370. Μια τεχνική δυσλειτουργία ήταν εξαιρετικά απίθανη και "η αλλαγή της διαδρομής πτήσης ήταν πιθανότατα το αποτέλεσμα της περιστροφής του αεροσκάφους από κάποιον που επέβαινε". Μέχρι σήμερα, κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα γιατί εξαφανίστηκε η πτήση 370.
https://dzen.ru/a/XruzuZoBAz1mFamQ
====================
Το μυστήριο της πτήσης MH370: η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση ενός αεροσκάφους στην ιστορία
19 Απριλίου 2023
Η εξαφάνιση ενός μαλαισιανού Boeing από την Malaysia Airlines τον Μάρτιο του 2014 συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο. Προβλήθηκαν οι πιο ποικίλες εκδοχές του τι συνέβη. Αλλά μέχρι στιγμής τίποτα δεν είναι πραγματικά γνωστό για την τύχη του αεροπλάνου.
Ήταν η πτήση «κανονική»;
Στις 8 Μαρτίου 2014, η Boeing πραγματοποίησε κοινή πτήση MH370 με την China Southern Airlines, πετώντας από την πρωτεύουσα της Μαλαισίας Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο (Κίνα). Στο πλοίο επέβαιναν 227 επιβάτες από διαφορετικές χώρες και 12 μέλη πληρώματος. Ο διοικητής του πληρώματος ήταν ο έμπειρος 53χρονος πιλότος Zachary Ahmad Shah και ο συγκυβερνήτης ήταν ο 27χρονος συγκυβερνήτης Farik Ab Namid. Το αεροσκάφος απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ στις 0.41 τοπική ώρα και ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Πεκίνου στις 6.30 [С-BLOCK].
Στις 02.40 ώρα Μαλαισίας, το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τις οθόνες των ραντάρ. Ταυτόχρονα, οι αποστολείς δεν έλαβαν καμία ενημέρωση για τεχνικά προβλήματα, αλλαγές πορείας ή άλλα προβλήματα. Το τελευταίο μήνυμα που έλαβε από το πλήρωμα ήταν: «Όλα είναι καλά, καληνύχτα». Εκείνη τη στιγμή, το πλοίο βρισκόταν πάνω από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, 220 χιλιόμετρα από την ανατολική ακτή της Μαλαισίας [С-BLOCK].
Στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης συμμετείχαν 26 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας. Όμως δεν βρέθηκαν ίχνη του αγνοούμενου αεροσκάφους. Στα τέλη Ιανουαρίου 2015, το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας κήρυξε επισήμως νεκρούς όλους τους επιβαίνοντες στο αεροπλάνο.[С-BLOCK]
Στις 29 Ιουλίου 2015, στο γαλλικό νησί Ρεϋνιόν στον Ινδικό Ωκεανό, κοντά στην πόλη San Andre, οι καθαριστές παραλιών βρήκαν ένα θραύσμα της πτέρυγας ενός αγνώστου ταυτότητας αεροσκάφους καλυμμένο με οβίδες. Οι ειδικοί επιβεβαίωσαν ότι αυτό το θραύσμα πιθανότατα ανήκει στο αεροσκάφος που χάθηκε. Αργότερα, ανακαλύφθηκαν και άλλα θραύσματα, αλλά δεν κατέστη ποτέ δυνατό να αποδειχθεί η αναμφισβήτητη ιδιοκτησία τους στο εξαφανισμένο Boeing.
Παραξενιές
Εν τω μεταξύ, η έρευνα, η οποία διεξήχθη από τη Μαλαισία μαζί με άλλες επτά χώρες - ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ινδονησία και Αυστραλία, έδειξε ότι αφού το αεροπλάνο έγινε απρόσιτο για τα ραντάρ, πέρασε άλλες 7 ώρες σε πτήση. Η τελευταία επαφή έγινε πάνω από τον κόλπο της Μαλάκα, νότια της Κουάλα Λουμπούρ. Μετά από περίπου 40 λεπτά, χάθηκαν οι επικοινωνίες με τις επίγειες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ACARS, προσβάσιμο μόνο από το πιλοτήριο. Μόνο ηλεκτρονικά μηνύματα συνέχισαν να φτάνουν από το ενσωματωμένο τερματικό στους δορυφόρους Inmarsat. Χάρη σε αυτούς έγινε γνωστό ότι πάνω από την πόλη Kota Bharu της Μαλαισίας, το Boeing άλλαξε πορεία, διέσχισε τη Μαλαισία για δεύτερη φορά σε νοτιοδυτική κατεύθυνση και κατευθύνθηκε νότια. Η πτήση πιστεύεται ότι ολοκληρώθηκε στον νότιο Ινδικό Ωκεανό. Το τελευταίο σήμα από τον πίνακα ελήφθη από δορυφόρους στις 8:15 τοπική ώρα. Τα σήματα του μαύρου κουτιού δεν καταγράφηκαν ποτέ.
Το αεροπλάνο κατέλαβαν οι Αμερικανοί;
Κατά τη διάρκεια έρευνας στο σπίτι του καπετάνιου Ahmad Shah, βρέθηκε ένας αυτοσχέδιος προσομοιωτής πτήσης Boeing. Αποδείχθηκε ότι για κάποιο λόγο ο Σάχης εκπαιδεύτηκε να προσγειώσει το αεροσκάφος σε πέντε αεροδρόμια στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού. Έσβησε επίσης όλες τις καταχωρήσεις από το ηλεκτρονικό του ημερολόγιο.[С-BLOCK]
Ως εκ τούτου, η κύρια εκδοχή της έρευνας ήταν η αεροπειρατεία του αεροσκάφους από άγνωστα άτομα που φέρεται να είχαν συμπαιγνία με τους πιλότους. Ένα άλλο επιχείρημα υπέρ της εμπλοκής του πληρώματος στην εξαφάνιση του αεροπλάνου ήταν το γεγονός ότι λίγα λεπτά πριν από την αναχώρηση, ο Ahmad Shah μιλούσε στο κινητό του με μια γυναίκα που είχε αγοράσει μια κάρτα SIM χρησιμοποιώντας πλαστά έγγραφα [С-BLOCK ]
Ήταν οι αεροπειρατές που μπορούσαν να απενεργοποιήσουν τις συσκευές. Πού όμως έγινε η αεροπειρατεία; Ένα από τα σημεία όπου ο Αχμάντ Σαχ τον «φύτεψε» με τη βοήθεια ενός προσομοιωτή ήταν η αμερικανική στρατιωτική βάση Ντιέγκο Γκαρσία, που βρίσκεται σε ένα νησί της ατόλης με έκταση περίπου 27 τετραγωνικά χιλιόμετρα, μέρος του αρχιπελάγους του Τσάγκος [. C-BLOCK]
Γιατί χρειάστηκε ο αμερικανικός στρατός να αεροπειρατήσει το Boeing; Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επιστημονικής Έρευνας της Τρίτης Χιλιετίας Ilya Belous επισημαίνει ότι μεταξύ των επιβατών ήταν 20 υπάλληλοι της αμερικανικής εταιρείας Freescale Semiconductor, η οποία παράγει τσιπ, ημιαγωγούς και άλλο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένων στρατιωτικών τεχνολογιών. Επιπλέον, αυτοί οι υπάλληλοι δεν ήταν Αμερικανοί. 12 από αυτούς ήταν Μαλαισιανοί, 8 Κινέζοι. Και είχαν μια σειρά από διπλώματα ευρεσιτεχνίας στον στρατιωτικό τομέα. Ίσως ήθελαν να τους αναγκάσουν να εργαστούν για την αμερικανική κυβέρνηση υπό επίβλεψη. Και το αεροπλάνο με τους υπόλοιπους επιβάτες απλώς εκκαθαρίστηκε [С-BLOCK]
Αλλά αν όλα αυτά είναι έτσι, τότε είναι πολύ απίθανο να μάθουμε ποτέ για την αληθινή μοίρα του μοιραίου Boeing. Άλλωστε, οι ειδικές υπηρεσίες ξέρουν πώς να κρύβουν χαλαρές άκρες.
The post Το μυστήριο της πτήσης MH370: η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση ενός αεροσκάφους στην ιστορία εμφανίστηκε πρώτα στο Russian Seven .
Το μυστήριο της πτήσης MH370: η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση ενός αεροσκάφους στην ιστορία
19 Απριλίου 2023
Η εξαφάνιση ενός μαλαισιανού Boeing από την Malaysia Airlines τον Μάρτιο του 2014 συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο. Προβλήθηκαν οι πιο ποικίλες εκδοχές του τι συνέβη. Αλλά μέχρι στιγμής τίποτα δεν είναι πραγματικά γνωστό για την τύχη του αεροπλάνου.
Ήταν η πτήση «κανονική»;
Στις 8 Μαρτίου 2014, η Boeing πραγματοποίησε κοινή πτήση MH370 με την China Southern Airlines, πετώντας από την πρωτεύουσα της Μαλαισίας Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο (Κίνα). Στο πλοίο επέβαιναν 227 επιβάτες από διαφορετικές χώρες και 12 μέλη πληρώματος. Ο διοικητής του πληρώματος ήταν ο έμπειρος 53χρονος πιλότος Zachary Ahmad Shah και ο συγκυβερνήτης ήταν ο 27χρονος συγκυβερνήτης Farik Ab Namid. Το αεροσκάφος απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ στις 0.41 τοπική ώρα και ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Πεκίνου στις 6.30 [С-BLOCK].
Στις 02.40 ώρα Μαλαισίας, το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τις οθόνες των ραντάρ. Ταυτόχρονα, οι αποστολείς δεν έλαβαν καμία ενημέρωση για τεχνικά προβλήματα, αλλαγές πορείας ή άλλα προβλήματα. Το τελευταίο μήνυμα που έλαβε από το πλήρωμα ήταν: «Όλα είναι καλά, καληνύχτα». Εκείνη τη στιγμή, το πλοίο βρισκόταν πάνω από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, 220 χιλιόμετρα από την ανατολική ακτή της Μαλαισίας [С-BLOCK].
Στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης συμμετείχαν 26 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας. Όμως δεν βρέθηκαν ίχνη του αγνοούμενου αεροσκάφους. Στα τέλη Ιανουαρίου 2015, το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας κήρυξε επισήμως νεκρούς όλους τους επιβαίνοντες στο αεροπλάνο.[С-BLOCK]
Στις 29 Ιουλίου 2015, στο γαλλικό νησί Ρεϋνιόν στον Ινδικό Ωκεανό, κοντά στην πόλη San Andre, οι καθαριστές παραλιών βρήκαν ένα θραύσμα της πτέρυγας ενός αγνώστου ταυτότητας αεροσκάφους καλυμμένο με οβίδες. Οι ειδικοί επιβεβαίωσαν ότι αυτό το θραύσμα πιθανότατα ανήκει στο αεροσκάφος που χάθηκε. Αργότερα, ανακαλύφθηκαν και άλλα θραύσματα, αλλά δεν κατέστη ποτέ δυνατό να αποδειχθεί η αναμφισβήτητη ιδιοκτησία τους στο εξαφανισμένο Boeing.
Παραξενιές
Εν τω μεταξύ, η έρευνα, η οποία διεξήχθη από τη Μαλαισία μαζί με άλλες επτά χώρες - ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ινδονησία και Αυστραλία, έδειξε ότι αφού το αεροπλάνο έγινε απρόσιτο για τα ραντάρ, πέρασε άλλες 7 ώρες σε πτήση. Η τελευταία επαφή έγινε πάνω από τον κόλπο της Μαλάκα, νότια της Κουάλα Λουμπούρ. Μετά από περίπου 40 λεπτά, χάθηκαν οι επικοινωνίες με τις επίγειες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ACARS, προσβάσιμο μόνο από το πιλοτήριο. Μόνο ηλεκτρονικά μηνύματα συνέχισαν να φτάνουν από το ενσωματωμένο τερματικό στους δορυφόρους Inmarsat. Χάρη σε αυτούς έγινε γνωστό ότι πάνω από την πόλη Kota Bharu της Μαλαισίας, το Boeing άλλαξε πορεία, διέσχισε τη Μαλαισία για δεύτερη φορά σε νοτιοδυτική κατεύθυνση και κατευθύνθηκε νότια. Η πτήση πιστεύεται ότι ολοκληρώθηκε στον νότιο Ινδικό Ωκεανό. Το τελευταίο σήμα από τον πίνακα ελήφθη από δορυφόρους στις 8:15 τοπική ώρα. Τα σήματα του μαύρου κουτιού δεν καταγράφηκαν ποτέ.
Το αεροπλάνο κατέλαβαν οι Αμερικανοί;
Κατά τη διάρκεια έρευνας στο σπίτι του καπετάνιου Ahmad Shah, βρέθηκε ένας αυτοσχέδιος προσομοιωτής πτήσης Boeing. Αποδείχθηκε ότι για κάποιο λόγο ο Σάχης εκπαιδεύτηκε να προσγειώσει το αεροσκάφος σε πέντε αεροδρόμια στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού. Έσβησε επίσης όλες τις καταχωρήσεις από το ηλεκτρονικό του ημερολόγιο.[С-BLOCK]
Ως εκ τούτου, η κύρια εκδοχή της έρευνας ήταν η αεροπειρατεία του αεροσκάφους από άγνωστα άτομα που φέρεται να είχαν συμπαιγνία με τους πιλότους. Ένα άλλο επιχείρημα υπέρ της εμπλοκής του πληρώματος στην εξαφάνιση του αεροπλάνου ήταν το γεγονός ότι λίγα λεπτά πριν από την αναχώρηση, ο Ahmad Shah μιλούσε στο κινητό του με μια γυναίκα που είχε αγοράσει μια κάρτα SIM χρησιμοποιώντας πλαστά έγγραφα [С-BLOCK ]
Ήταν οι αεροπειρατές που μπορούσαν να απενεργοποιήσουν τις συσκευές. Πού όμως έγινε η αεροπειρατεία; Ένα από τα σημεία όπου ο Αχμάντ Σαχ τον «φύτεψε» με τη βοήθεια ενός προσομοιωτή ήταν η αμερικανική στρατιωτική βάση Ντιέγκο Γκαρσία, που βρίσκεται σε ένα νησί της ατόλης με έκταση περίπου 27 τετραγωνικά χιλιόμετρα, μέρος του αρχιπελάγους του Τσάγκος [. C-BLOCK]
Γιατί χρειάστηκε ο αμερικανικός στρατός να αεροπειρατήσει το Boeing; Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επιστημονικής Έρευνας της Τρίτης Χιλιετίας Ilya Belous επισημαίνει ότι μεταξύ των επιβατών ήταν 20 υπάλληλοι της αμερικανικής εταιρείας Freescale Semiconductor, η οποία παράγει τσιπ, ημιαγωγούς και άλλο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένων στρατιωτικών τεχνολογιών. Επιπλέον, αυτοί οι υπάλληλοι δεν ήταν Αμερικανοί. 12 από αυτούς ήταν Μαλαισιανοί, 8 Κινέζοι. Και είχαν μια σειρά από διπλώματα ευρεσιτεχνίας στον στρατιωτικό τομέα. Ίσως ήθελαν να τους αναγκάσουν να εργαστούν για την αμερικανική κυβέρνηση υπό επίβλεψη. Και το αεροπλάνο με τους υπόλοιπους επιβάτες απλώς εκκαθαρίστηκε [С-BLOCK]
Αλλά αν όλα αυτά είναι έτσι, τότε είναι πολύ απίθανο να μάθουμε ποτέ για την αληθινή μοίρα του μοιραίου Boeing. Άλλωστε, οι ειδικές υπηρεσίες ξέρουν πώς να κρύβουν χαλαρές άκρες.
The post Το μυστήριο της πτήσης MH370: η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση ενός αεροσκάφους στην ιστορία εμφανίστηκε πρώτα στο Russian Seven .
======================
24-11-23
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου