Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΚΤΗΝΟΒΑΤΙΚΕΣ πράξεις ΄Ελληνα ΤΣΟΜΠΑΝΗ θεωρούνται ΑΣΤΕΙΟ

Στον ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
20-2-12    Γράφει: ο Γιώργος Μπούτσης.

Μια από τις πολλές Γερμανιδούλες που επισκέφθηκαν το πάλαι ποτέ τον τόπο μας, ήταν και η Αγγέλα, αλλά τόσο άσχημη που ήταν, κανείς δεν πήγαινε μαζί της.
--«Εγώ πάντως λέγω να φωνάξουμε τον Σήφη τον τσομπάνη από τον Ψηλορείτη. Αυτός θα της εκάμει τη δουλειά».
Ο Σήφης εφημιζότανε για δυο πράγματα. Πρώτον, έπασχε από ελεφαντίαση και δεύτερον είχε ξεπαρθενέψει 999 νεαρές αίγες! --«Μωρέ συ Σήφη, έχουμε επαέ μια τουρίστρια, απούνε ψόφια…
--«Γερμανίδα». «Ααα! αυτό δε μου αρέσει καθόλου. Για να’ναι Γερμανίδα , και να’ χει τέτοιες ανωμαλίες, σίγουρα θα’ ναι καμιά εγγονή του Χίτλερ. Βρε δε με παρατάτε ήσυχο λέγω; Εγώ τώρα φεύγω για το μαντρί μου, να σπάσω το ρεκόρ του Πελέ, κι αμέτε στο διάολο».
--«Κι’ ίντα δουλειά έχει επαέ ο Πελέ;».
--«Και πώς δεν έχει; Ο Πελέ τρύπησε, χίλιες φορές τα δίχτυα, κι εγώ πάω τώρα στο μαντρί μου να τρυπήσω τη χιλιοστή αίγα μου! Έτσι η Αγγέλα μας ξούμεινε πάλι μόνη. Μια φήμη λέει, ότι την είδανε να θωπεύει με άκρατην λαγνείαν, το υπερμέγεθες το του γαϊδάρου, ενώ άλλες κακιές γλώσσες, λένε ότι την είδαν να επιτίθεται με μανίαν πάνω σε ταύρο διατελώντα εν οργασμική… έκσταση, λες και ήθελε να γεννήσει καινούργιο μινώταυρο!
Γι’ αυτό μην απορείτε διόλου, με το μένος που αποπνέει η Αγγέλα για το ιερό το των Ελλήνων γένος.πηγή
http://www.xronografos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=125%3Aq-germanides-touristries-pou-dipsane-gia-sperma&catid=7%3Aarthrografia&Itemid=83&lang=el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου